Asistență pasageri

Camera mama și copilul

Mamele care doresc să-și alăpteze copilul au la dispoziție un spațiu special amenajat. Astfel, în incinta Terminalului de pasageri plecări, la parter, se găsește Camera mama și copilul. Accesul în această încăpere se poate face 24 H din 24 și este gratuit.

 

Cabinet medical

Cadre medicale pregătite pentru orice intervenții vă stau permanent la dispoziție la Cabinetul medical, situat în Terminalul de pasageri plecări, la parter.


Contact: 0264 307 575

 

Biroul de informații

În incinta aeroportului veți găsi un birou de informații - situat în Terminalul de pasageri plecări. Personalul nostru vă poate informa cu privire la programul zborurilor, la datele companiilor aeriene, la serviciile pe care le puteți accesa în aeroport, la destinațiile operate de pe Aeroportul Internațional „Avram Iancu” Cluj. De asemenea, aici puteți completa formularele de sugestii și reclamații și veți putea fi directionați spre birourile de bagaje pierdute.

 

Orele de funcționare a biroului de  informatii:

   
Biroul de informaţii Plecări:

  • Luni - Vineri: între orele 08:00 - 20:00
  • Sâmbătă - Duminică: între orele 12:00 - 20:00


Contact:

  • 0264 416 788 - Biroul de informații Plecări

 

Asistență pentru pasageri cu mobilitate redusă

În conformitate cu Articolul 9 al Regulamentului (EC) 1107/2006 - standarde de calitate cu privire la asistență și DOC 30 ECAC Annex J - Code of good Conduct in Ground Handling For Persons With Reduced Mobility, s-au stabilit următoarele standarde de calitate cu privire la disponibilitatea serviciului :

 

  • Disponibilitatea serviciului la plecare - anunțat cu 48 h în avans prin mesaje SITA sau alte forme de comunicare. 

 

        Disponibilitate 80% < 10 min de așteptare 
        Disponibilitate 90% < 20 min de așteptare 
        Disponibilitate 100% < 30 min de așteptare

 

  • Disponibilitatea serviciului la plecare - neanunțat (prezentare directă a pasagerului PMR la aeroport) 

 

        Disponibilitate 80% < 25 min de așteptare 
        Disponibilitate 90% < 35 min de așteptare 
        Disponibilitate 100% < 45 min de așteptare

 

  • Disponibilitatea serviciului la sosire - anunțat prin mesaje SITA sau alte forme de comunicare înainte de aterizarea aeronavei 

 

        Disponibilitate 80% < 5 min de așteptare după parcarea aeronavei 
        Disponibilitate 90% < 10 min de așteptare după parcarea aeronavei 
        Disponibilitate 100% < 20 min de așteptare după parcarea aeronavei

 

  • Disponibilitatea serviciului la sosire - neanunțat înainte de aterizarea aeronavei 

 

        Disponibilitate 80% < 20 min de așteptare după parcarea aeronavei 
        Disponibilitate 90% < 30 min de așteptare după parcarea aeronavei 
        Disponibilitate 100% < 45 min de așteptare după parcarea aeronavei.