Întrebări frecvente

Cum pot ajunge din oraș la aeroport / de la aeroport în oraș?

Accesul de la aeroport în oraș și invers se poate face folosind transportul în comun pe linia nr. 8 sau linia nr.5, taxiul sau apelând la serviciile unei firme de rent-a-car. Există, de asemenea, mai multe hoteluri care oferă posibilitatea de transfer cu shuttle bus. Pentru detalii, vă rugăm accesați secțiunea Transport & acces - Transfer a site-ului nostru.

Suntem interesați de spațiile publicitare oferite de Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj. Cum trebuie să procedăm pentru a închiria un astfel de spațiu publicitar?

Pentru detalii privind spațiile publicitare disponibile la aeroport și tarifele de închiriere a acestor spații, vă rugăm să consultați pagina Reclama ta aici de pe site-ul nostru, www.airportcluj.ro. În vederea închirierii unui spațiu publicitar, este necesar să trimiteți o solicitare în scris la nr. de fax 0264.416.712 sau la adresa de e-mail office@airportcluj.ro.

 

În ce condiții poate fi transportat un animal de companie?

În funcție de termenii și condițiile companiei aeriene, în cabina de pasageri se acceptă transportul animalelor vii de mici dimensiuni din clasa PET (animale de companie cu greutate maximă de 6kg) câini sau pisici, în cuști speciale, cu obligația proprietarului de a le ține în brațe pe durata zborului. În acest caz transportul se face contra unei taxe. În cala de bagaje pot fi transportate animale vii de talie medie, câini sau pisici, în cuști standardizate în conformitate cu reglementările IATA, dar nu mai mult de trei pe un zbor. Transportul se poate face contra cost. Pentru detalii suplimentare trebuie contactată compania aeriană cu care călătoriți.

 

Am pierdut un obiect/bagaj la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj. Cui mă pot adresa?

Pentru orice problemă referitoare la bagajul dumneavoastră vă rugăm să vă adresați companiei aeriene cu care ați călătorit, precum și Biroului bagaje pierdute/Lost & Found corespunzător companiei aeriene cu care ați călătorit.

 

Ce unități de alimentație publică funcționează în incinta Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj?

În prezent, în incinta Aeroportului Internaţional "Avram Iancu" Cluj funcționează mai multe cafe baruri. Pasagerii au la dispoziție, de asemenea, automatele de băuturi calde și reci, precum și automatele de snack-uri și dulciuri amplasate în cadrul terminalului de Plecări pasageri.

 

Cum pot afla despre oportunitățile de afaceri existente la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj?

Vă rugăm să urmăriți anunțurile postate pe pagina Oportunități de afaceri, la secțiunea Licitații, pe website-ul Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj, precum și informațiile afișate la secțiunea Noutăți & știri.

Care sunt facilitățile pentru clasa business pe care le oferă Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj?

Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj dispune de saloane business, de un birou pentru întâlniri business și de o sală de conferință ce poate fi închiriată pentru întruniri, ședințe, simpozioane etc.

 

Există la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj o capelă?

În incinta Terminalului de Plecări al Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj, la etaj, există o capelă accesibilă pasagerilor.

 

Care sunt companiile aeriene care deservesc Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj?

În prezent, 8 companii aeriene operează curse regulate de pasageri de pe Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj: Tarom, Lufthansa, Lot Polish, Wizz Air, Blue Air, Vueling, Turkish Airlines și Atlasglobal.

Companiile aeriene care operează zboruri cargo pentru DHL, TNT și UPS sunt următoarele: Airest, ASL Airlines și Silver Air. La acestea se adaugă companiile aeriene ce operează zboruri charter turistice de pe aeroportul clujean, dintre care amintim: Aegean Airlines, Air Bucharest, Atlasglobal, Blue Air, Corendon, Freebird, Pegasus Airlines, Tarom.

 

 

Cu cât timp înainte de îmbarcare trebuie să ajung în aeroport?

Pasagerii trebuie să se asigure că sunt prezenți la aeroport cu suficient timp înaintea orei stabilite de decolare pentru a permite efectuarea procedurilor de check-in, a celor de frontieră și de îmbarcare. Timpul limită de check-in poate varia în funcție de compania aeriană. Este responsabilitatea pasagerului să se asigure că va îndeplini condițiile de călătorie. Timpul limită pentru prezentarea la check-in este de 40 de minute (în funcție de companie) înaintea orei stabilite pentru decolare. Pentru informații suplimentare adresați-vă companiei cu care călătoriți.

 

Care sunt actele de care are nevoie un minor pentru a călători neînsoțit?

Pentru informații referitoare la actele necesare pentru călătoria unui minor cu avionul, în afara granițelor țării, vă rugăm să vă adresați Poliției de frontieră, la numărul de telefon 0264.307.530, precum și companiei aeriene cu care minorul va călători.

 

Cum pot afla informaţii privind traficul de pasageri înregistrat pe Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj?

Date statistice privind numărul pasagerilor înregistrați pe Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj sunt postate pe site-ul nostru, pe pagina Despre aeroport, secțiunea Evoluție trafic și date statistice.

 

Este permisă fotografierea în incinta Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj?

Pasagerii au dreptul de a fotografia și de a realiza înregistrări video în scop personal în majoritatea zonelor publice ale aeroportului.

 

Există un hotel în incinta aeroportului?

Proiectele de viitor prevăd construirea unui hotel în incinta Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj.

 

Cum pot afla informații în timp real despre plecările și sosirile de pe Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj?

Informații în timp real privind sosirile și plecările de pe Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj sunt disponibile pe pagina noastră web.

 

Există acces gratuit la internet în incinta Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj?

Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj oferă acces gratuit la internet în saloanele VIP și Business.

 

Cum pot afla informații referitoare la locurile de muncă disponibile la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj? Cum pot aplica pentru un loc de muncă la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj?

Pentru a fi la curent cu locurile de muncă disponibile la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj, vă rugăm să accesați secțiunea Cariere a paginii noastre web.

 

Există posibilitatea de a-mi lăsa mașina la aeroport?

În incinta Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj există o parcare unde vă puteți lăsa mașina pentru o perioadă definită de timp.

 

 

Care sunt tarifele practicate pentru utilizarea parcării din incinta aeroportului?

Pentru detalii legate de tarifele practicate pentru utilizarea parcării din incinta aeroportului, vă rugăm să vă adresați firmei UTI Parking & Hotel Management, la numărul de telefon 0264.307.500, interior 366 sau la e-mail sanda.holhos@uti.ro.

 

Cum pot transmite o plângere sau o reclamație aeroportului?

Aveți posibilitatea de a transmite plângeri, sugestii și reclamații completând formularele-tip, pe care le veți solicita de la Biroul de Informații din incinta terminalului de Plecări al Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj. De asemenea, puteți transmite observațiile și sugestiile dumneavoastră on-line, accesând pagina Părerea ta sau prin e-mail la adresa office@airportcluj.ro.

Cum pot să fac o rezervare pentru un zbor, să modific sau să confirm rezervarea?

Vă rugăm contactați compania aeriană cu care intenționați să zburați.

 

Există posibilitatea de a efectua schimb valutar la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj?

La Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj există o casă de schimb valutar în zona securizată a Terminalului de Sosiri și un oficiu bancar deschis de Banca Transilvania în Terminalul de Plecări (cu orar de funcționare zilnic între orele 9-17 pentru operațiuni bancare și între 8-22 pentru casa de schimb valutar). De asemenea, pot fi folosite ATM-urile din incinta aeroportului.

 

Pasagerii cu mobilitate redusă pot beneficia de asistență specială la aeroport?

Pasagerii cu mobilitate redusă și persoanele cu handicap sunt protejate împotriva discriminării și, cu începere de la 26 iulie 2008, pot beneficia de o asistență corespunzătoare la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj.

 

Pot să îmi las bagajele pentru o anumită perioadă de timp la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj?

La Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj nu există în acest moment facilități de depozitare a bagajelor.

 

Există posibilitatea de a ne înscrie pentru un tur de vizitare a Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj?

Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj organizează în funcție de înscrierile existente, tururi de vizitare ale aeroportului. Turul durează aproximativ 1h:30 min și cuprinde: Aerogara veche, Terminal Sosiri, Terminal plecări și Zona operațiuni aeriene. Pentru mai multe detalii, vă rugăm accesați pagina Despre aeroport - Tur de vizitare a aeroportului, de pe pagina oficială a aeroportului.